søndag

GIVEAWAY! PICNICTASKE MED LÆKKERT BRØD

GIVEAWAY - PICNIC-GOODYBAG FRA PÅGEN - MIT LIVS KOGEBOG

Der er ikke noget så hyggeligt som en picnic og der er faktisk ikke noget skønnere end en sensommer / efterårspicnic på en solskinsdag, hvor man kan fylde kurven med lækkert brød, frugt, varm kakao og små hyggelige snacks.


Jeg har ikke før haft en giveaway på bloggen, men nu skal det være og det der er flere gode grunde til bl.a.:

  • Mit livs kogebog har haft 1 års fødselsdag i løbet af sommeren
  • Bloggens Facebookside har rundet 2700 (!!!) følgere
  • På Bloglovin følges siden af mere end 200
  • Instragram følges af mere end 400

Hold nu op... hvor gør det mig bare glad og stolt, at så mange vil kigge forbi min grønne verden med søde lækkerier en gang imellem! Titusinde gange tak for det!

GIVEAWAY: Pågen brød har inviteret en håndfuld madbloggere til Malmö for bl.a. at se produktionen derovre og for at blive inspireret til brug af brødet. Desværre har jeg ikke mulighed for, at deltage i arrangementet, men har i stedet fået lov til, at give en af jer der følger med på Mit livs kogebog en lækker picnictaske fyldt med skønt brød og snacks fra Pågen + en fin lille bluetoothhøjtaler.

Hvis jeg skulle på den perfekte picnic, ville jeg tage på den med min dejlige mand og børn. Jeg ville fylde min perfekte picnictaske med sandwich a la Caprese panini og denne lækre klemme med Avokado & kimchi, en lækker salat, frugtspyd, hjemmelavede Bountykugler, verdens bedste cookies, varm kakao og så kunne der godt være en pose kanel -eller chokogifler fra Pågen med til ungerne. Ja, der skulle helt bestemt smovses, når nu det er en den perfekte picnic ;)

SÅDAN DELTAGER DU

Jeg trækker lod om tasken med det lækre brød fra Pågen søndag den 15.9. Hvis du har lyst til at deltage i lodtrækningen, skal du blot gøre følgende

  • Følg Mit livs kogebog på Bloglovin, facebook og/ eller instagram 
  • Fortælle mig, hvad og hvem du vil tage med på din perfekte picnic i kommentarfeltet nedenfor
  • Husk også at skrive, hvor du følger bloggen og at efterlade en mailadresse eller anden vis  jeg kan kontakte dig på, hvis du vinder :)

Du kan læse mere om PÅGEN og få inspiration til lækre sandwich til din picnic her. Der kommer også løbende opskrifter på deres facebookside som kan findes her.

Picnictaske, brød og speaker er sponsoreret af Pågen

Ses vi på FacebookBloglovinInstagram eller Pinterest? :)

62 kommentarer:

  1. Jeg ville helt klart tage et dejligt tæppe, en lækker picnic-kurv fyldt med lækkerier og min ven gennem hele livet med på en dejlig picnic :)
    Jeg følger bloggen på facebook og instagram.
    annaipsen19@gmail.com

    SvarSlet
  2. Den skal da med på camping med hele familien :-)
    Følger med på Facebook Hilsen Frank.helbo.christensen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Ville tage min kæreste med på en romantiske picnic for 2 <3 medbringe nogle lækre grove sandwiches med kylling/bacon :P, noget frugt (ananas, jordbær, hindbær eller lign) og så sku der bare råhygges <3

    SvarSlet
  4. Med denne skønne picnic-kurv, ville jeg overraske min 8-årige lillesøster. Jeg er ti år ældre end hende, og alligevel har vi det fantastisk sammen - hun har lige min humor. På en solskinsdag ville jeg tage hende med i skoven eller til stranden, og først her afsløre den lækre kurv. Herefter ville jeg sætte højtaleren til at spille på fuld skrald! Bare NYDE naturen og hendes selskab.
    Jeg følger bloggen på Facebook og er netop begyndt at følge den på Instagram også.
    P.s. Jeg har bloggen som bogmærke på min computer (hihi, fedte fedte ;)
    Jeg har 2 e-mail-adresser. Jeg foretrækker anne-kathrinet@hotmail.com, men du kan også kontakte mig på anne-kathrine.thomassen@roedkilde-gym.dk

    SvarSlet
  5. Hvis jeg vandt denne dejlige picnic-kurv, ville jeg helt sikkert tage min søde veninde med på den picnic, som vi lææænge har snakket om! :)
    Jeg følger bloggen på facebook, og kan kontaktes på blazingrose17@gmail.com :)

    SvarSlet
  6. Jeg ville tage min søde mor med, og så lave nogle lækre grov sandwich'es med avocado, persille, kylling, tomat og løg. Så ville jeg lave nogle smoothies og til den søde tand, nogle gifflar :D
    Jeg følger bloggen på fjæsbogen (Facebook).
    Kan kontaktes på Christina_b_k@yahoo.dk

    SvarSlet
  7. Et tæppe og denne flotte Picnic-kurv ..
    Stranden en flot aften med en lækker solnedgang
    En ven og noget godt at drikke ved hånden.
    Bare nyde stranden, vandet og naturen, & den friske luft :)
    - Følger bloggen på Facebook.

    SvarSlet
  8. Efter jeg er startet på studie, har jeg forsømt min kæreste lidt pga. meget intro og mange lektier, derfor ville jeg tage ham med på picnic, hvor jeg ville lave hans yndlings kylling-bacon sandwich m. hjemmelavet barbecue-kylling, hjemmelavet salsa, salat og jalapenos! Min kære kæreste har næsten helt mistet sin smags- og lugtesans, så det er stærk mad der er vejen til hans hjerte. Lidt hjemmelavet grissini og aioli(med masser af hvidløg) ville blive en lille snack, sammen med nogle kanelgifler!

    Jeg følger din blog på facebook. :-)
    Email: Kamillajaeger@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Herhjemme elsker vi også picnic (dog kalder Bastian det skovtur). Hvis jeg var heldig ville jeg invitere familien med på picnic i skoven - der er også den bedste naturlegeplads, så der får vi masser af timer til at gå. Vi holder også ofte picnic hjemme i stuen - det gør bare hverdagen lidt sjovere :) Oftest har vi sandwich, saft, kaffe, cacao og noget sødt med :) Det hænder også vi har dej med så vi kan lave brød over bålet :)
    Følger dig på FB og Bloglovin' :)


    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  10. det skal med ud til marinaen hvor vi skal sidde og nyde udsigten over havet mens vi ser skibene komme sejlene ind. :-)

    SvarSlet
  11. Jeg ville holde en overraskelse picnic for min kæreste, vejret er desværre ikke til at holde det udenfor længere, derfor vil det foregå i studen, med en masse puder, tæpper og levende lys. (:

    jeg følger bloggen på facebook (:
    s.r.kronlund@gmail.com

    SvarSlet
  12. Hvis jeg var den heldige vinder, ville jeg tage min kæreste med en tur i den lokale park, og overraske ham med god mad og drikke (sandwiches af squash grovboller, lige efter årstiden, med lækkert fyld, en salat med masser af nødder og hans yndligs øl). Til sidst skal der smovses med gifler, salte mandler og frugt salat med vaniljecreme.

    Jeg følger dig på facebook og Bloglovin og min mail er kamillaebdrup@gmail.com :)

    SvarSlet
  13. ★ Uhm....hvor ser det lækkert ud ★

    Jeg ville tage min demente mor med og rigtig hygge om hende ude på plænen v. plejehjemmet.

    Følger på FB.

    Mener at du har min mail via googlekonto.

    SvarSlet
  14. Hej Mitlivskogebog, jeg er en fast følger både her, på bloglovin, fb og instagram (@annabartels)
    Skønt med et giveaway!
    Jeg ville helt klart invitere min mor, far og søster ud på picnic. Grundet at min søster har været rigtig syg den første halve del af dette år, kunne det være rart med noget kvalitetstid sammen bare vores familie :-) Jeg ville fylde kurven med lækre sandwiches med gedeost, spinat, karamelliserede nødder og pesto. Så ville jeg bage lækre snegle eller andet sødt til også ;-)
    Knus fra Anna
    anna-mad.blogspot.dk

    SvarSlet
  15. Jeg ville tage min dejlige veninde Jannie med.
    Følger på lovin' & fb. :)
    Seloy[detdertegn]Outlook.com

    SvarSlet
  16. Hvis jeg vandt ;-)
    Så starter vi Wingen (motorcyklen) op ,ringer vennerne op, og så kører vi ud i det blå.
    Picnickurven er jo pakket så er det kun kaffen der skal brygges :-)
    Helt sikkert det vil få smilet frem hos alle.

    SvarSlet
  17. Jeg ville tage min kæreste med på den perfekte picnic ;) Det er ingrediensen til en vellykket picnic for mig. Afhængig af årstiden ville jeg bringe følgende med:

    Sommer = jordbær
    Forår og efterår = lækre sandwich og en god kop kaffe
    Vinter = varm kakao

    Følger på Bloglovin og FB :)

    SvarSlet
  18. Jeg vil tage min glad og friske mormor på 88 år med. Hun har altid været en stor del af mit liv og jeg ved desværre godt at det rinder ud for hendes. Så en dag hvor det hverken er for koldt eller varmt vil jeg tage hende med til Dollerup bakker (ved Viborg) sætte hende på et vatteret tæppe og servere sandwich med lækker italiensk skinke, emmentaler ost og rocula

    SvarSlet
  19. Jeg ville tage mit barnebarn med på picnic og nyde en dejlig dag sammen følger dig på facebook
    kh
    kirstenaakerman@hotmail.com

    SvarSlet
  20. De lover lyn og torden så jeg ville skubbe sofabordet ud til siden, brede skovturstæppet ud på stuegulvet og byde børnene, med fætre og kusinen på skovtur. Pigerne ville smutte i haven efter de sidste sommerblomster og drengene ville sidde klar første gang der bliver kaldt. Sådan blev mandag til en farverig festdag.....
    Følger bloggen på bloglovin. En sød mail til janelocht@yahoo.dk og jeg bliver glad, men mail eller ej, så står den på skovtur i stuen til aftensmad i dag - tak for idéen :-)

    SvarSlet
  21. WAUW en skøn give away :-) Jeg vil helt klart tage min mand og vores 4 skønne børn med på picnic. Vi elsker alle at tage på ture sammen, og med disse lækre sager i tasken, så kan det da vist kun blive en kæmpe succes <3
    Derover vil vi tage nogle lækre og sunde boller med salat og noget lækkert fyld i (æg & rejer / kyllingestykker / skinke & ost) og for at fuldende den perfekte dag, så skal der også cola'er med...

    Jeg følger med både på facebook, bloglovin og instagram.

    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Mand og søn skal med - som vi har gjort så mange gange før - vi har en hyggelig skov lige i nærheden. :-) Der skal tages lækker mad med: bagels american style, kogte majskolber, grøntsagsstave og hjemmelavet frugtjuice.
    Følger på bloglovin.
    Katrin J.
    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  23. Kære Linda.
    Picnic er en dejlig oplevelse. Jeg ville invitere min mand og vores børn med ud i naturen, Skov, Strand eller ud på Heden, der er mange muligheder. Det er oplevelsen af at være og lidt godt til ganen/maven der skal i højsædet. Jeg ville pakke nogle lækre sandwich ned i kurven. Gulerødder, små tomater og agurker. Drikkevarer der passede til vejret og frisk frugt efter årstiden. Lidt sødt til kaffen/teen kunne være en luftig Squashkage og dine fantastiske Bountykugler. Jeg ville medbringe et par puder og vattæpper.

    Jeg følger dig på Bloglovin og facebook.

    De bedste hilsner til dig.
    Conni E Rann

    connierann@gmail.com

    SvarSlet
  24. Årh en lækker give-away! Jeg ville klart tage min bedste veninde med, som virkelig trænger til at blive forkælet!
    Og så ville jeg tage BBQ Kalkun sandwich og kylling og pesto sandwich med. Og selvfølgelig lækre snacks til dessert!

    Jeg følger på instagram. Min mail er astriddalsjoe@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Sikken fin giveaway-- Jeg ville invitere min datter på picnic og fylde kurven med lækre sandwich, frugtsalat og køre i Zoo og nyde maden. Jeg følger på facebook og bloglovin

    jytte777@gmail.com

    SvarSlet
  26. Jeg ville pakke en dejlig kurv, med alle min fars yndlings snacks: bananstykker dyppet i chokolade og kokos, kokostoppe, havregrynskugler, trøfler, mine hjemmelavede macarons - og alt der findes med kokos på! så skulle vi finde en hyggelig park - måske der hvor han er indlagt og så skulle mine søskende og mor være med. Vi ville alle gøre alt for, at det skulle blive et uforglemmeligt øjeblik med vores far. Han har nemlig være igennem så meget, de sidste 4 måneder: han fik en blodprop, så han kan hverken tale eller gå - men han kæmper så meget og han kæmper for os, han gør alt for at vi skal være glade, selvom han er så langt væk fra os. Han fortjener det bedste!

    sara.gronkjaer96@gmail.com

    SvarSlet
  27. Hyggelig give away.
    Jeg vil med dette efterårs vejr finde efterårs hyggen frem og holde en indendørs picnic sammen med mine 3 nevøer.
    Så kan mor og far komme ud og få lidt mor og far tid selv.

    -Anette
    Gruzlie(a)hotmail(dot)com
    anettesuniversdk.blogspot.dk

    SvarSlet
  28. JEg ville nok tak kæresten med på et mye tiltrængt kærestetur;)

    Følger på BL nu - har været sporadisk følger ganske så længe - så nå skulle det bare være!

    trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  29. Jeg ville tage æ-klubben med på picnic. Æ-klubben (læs æde-klubben) er en madklub hvor vi er 6 veninder der mødes ca. 1 gang om måneden enten på skift hos hinanden eller på café hvor vi hygger med noget god mad og gode snakke. Jeg ville lave en kurv med forskellige tapas-retter, som er nemme at "hapse" når man er i naturen. Jeg følger på bloglovin og facebook. Min e-mail er: mettefredin@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Først og fremmest :) Hyggelig blog
    JEg følge rpå FB og via bloglovin!
    Jeg ville helt klart tage min lille datter på 2 med på picnic. Jeg skal føde nr. 2 til november, så tiden til hende til en anden. Så vi skal råhygge os inden.
    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  31. Jeg vil give den til min dejlige hustru og jeg følger på FB og bloglovin. :)

    SvarSlet
  32. Jeg ville pakke børn, mand og hund og gå ikke ret langt væk fra vores hus. Vi bor i de pragtfulde omgivelser ved Maribo Sø og der er gode muligheder for picnic også på efterårsdage :-)
    Jeg følger di både på Instagra, FaceBook og her på bloggen.
    Min mail: brittnormann70@gmail.com

    vh
    Britt

    SvarSlet
  33. Jeg ville tage min yndlings gruppe af tøser med på udflugt. Efter vi ikke går i klasse mere, da vi blev studenter sammen her i sommers, så ses vi desværre ikke så tit. Alle laver vi noget forskelligt, så det ville være lækkert at vinde, så jeg kunne invitere dem på picnic i det grønne. Slå numsen i det grønne græs, med udsigt til slottet og slotsøen, og bare få hygget og snakket rigtig meget! :)
    Jeg har selv en lille mad blog, så mad er også en hygge ting for mig :)
    Jeg følger dig på blogspot (almindeligvis), facebook og instagram.
    Min blog (hvis du vil se den?): http://madfralouisebach.blogspot.dk/
    Min mail: lbachj@msn.com

    SvarSlet
  34. Jeg ville tage min dejlige kæreste med på picnic på vores årsdag på fredag. Lave en lækker frokost med en masse forskellige snacks, og der ville Pågens brød passe perfekt til. ELSKER DERES KANELGIFLER! Det er helt utroligt hvordan sådan nogle små hapsere kan smage så godt :)
    Men jeg følger dig på instagram, og følger dagligt med her på bloggen også. Min mail er: christinenyby@gmail.com

    Hilsen Christine :)

    SvarSlet
  35. Jeg ville tage min forlovede med og holde den på Klinten (en strand) i Faaborg, hvor vi første gang mødte hinanden. Jeg vil smøre spegepølsemader på Pågens Äntligen brød, som vi begge er vilde med. Han er en kæmpe fan af giflerne også, så en pose til dessert kunne bestemt godt følge med. Og så et par iskolde colaer.

    Følger via bloglovin.
    denlilleverden@godmail.dk

    SvarSlet
  36. jeg ville tage min dejlige kæreste med :)
    jeg følger på bloglovin

    maibritt // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Jeg ville dele den med min kæreste :) Følger på BL og min mail er: maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  38. Jeg følger sig via facebook. :-)

    Jeg ville dele det med min bedste ven, han er der altid for mig, og har hjulpet mig igennem en rigtig svær tid :-)

    Jeg har selv gang i en give-away hvor man kan vinde en bog, som jeg håber du tager et kig forbi?

    Kamilla N.

    E-mail kamillawn91@gmail.com

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  39. Ville tage afsted med min søde kæreste :-) gode sandwich, måske en tærte, kolde øl, og måske en giffel eller fem til dessert? ;-)
    (følger på bloglovin)

    SvarSlet
  40. Nu er det anden gang idag, jeg får lyst til kanelgifler.
    Jeg er stor fan af kanelgifler, og har jeg faktisk været i mange år(:

    Jeg ville helt klart tage min kæreste og vores lille hund med.
    Jeg ville have nogen lækre sandwich med, noget koldt cola, og kanelgifler, da jeg ikke er den eneste, der er glad for dem(:
    Og jeg følger dig via face.

    Heidi N. minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde en fin halskæde(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/09/give-away-nr-44.html

    SvarSlet
  41. Jeg følger din blog igennem bloglovin. Hvis jeg skulle på picnic, ville jeg tage mine to bedste venner fra min efterskole med (10 års jubilæum i år). Nogle sandwichs, hjemmelavet hyldeblomst saft, muffins og måske en Asti og nogle chips. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  42. Følger på Facebook og Blog Lovin'

    Super lækkert! Jeg ville nok tage min bedste ven med. Og så skulle vi nok få det rigtigt hyggeligt. Vi kunne endda tage på Picnic i en båd ude på vandet, hvilket vi faktisk før har talt om. Grunden er den, at vi bor på hver vores side af dette vand, så det kunne være ret sjovt!

    Malene Matzen
    www.malenematzen.dk
    malenematzen@outlook.dk

    SvarSlet
  43. vi er lige blevet forældre så jeg vil tage min skønne Alma med i barnevognen og invitere min mand med ud i det blå og nyde en dejlig picnic med vores guldklump ved vores side:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  44. Jeg vil tage min mand med på picnic alene uden vores børn :-)
    Følger dig på bloglovin og fb.
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  45. Følger på Bloglovin

    Jeg ville helt klart tage min veninde Cathrine med på picnic nu hvor hun flytter fra Jylland til Sydfyn og faktisk ikke rigtig kender nogen hernede. Hun skal ud og se omgivelserne og nyde naturen lige så meget som jeg gør. Og så kunne det være en perfekt picnic på en solrig efterårsdag i vores park hvor træerne bliver gyldne og vi kan nyde søen og ænderne deri. :D Ville være perfekt.

    Anne-Mette (gizzerdk@gmail.com) www.giz-blog.dk

    SvarSlet
  46. Følger via bloglovin.
    Tror at jeg ville min kæreste med på picnic. Så kunne vi rigtig slappe af og nyde sensommeren.

    Line

    SvarSlet
  47. Jeg følger dig på BL. Min perfekte picnic vil være en stor sammensurium af venner, som alle bidrager med en eller anden form for fingermad. Mit bidrag vil være hjemmebagt groft brød. Og så selvfølgelig champagne.

    SvarSlet
  48. Følger via Bloglovin'

    jeg ville pakke kæresten og kurven i bilen... køre til Fussing, hvor vi først skulle gå en tur i Troldeskoven og ende ved søen, hvor kurven skulle nydes.

    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  49. Følger via BL.
    Jeg vil invitere min mand på picnic et sted ved vandet. I kurven skulle være broccolisalat, skinkesnegle, kyllingesalat, hvidvin, kaffe, hindbærsnitter, små frikadeller.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  50. Det vigtigste er helt klart en flaske kold hvidvin ;)
    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, glemte at skrive at jeg følger dig på bloglovin :)

      Slet
  51. Udentvivl en masse frugt og bær, og noget lækkert brød! og så måske noget sødt til bagefter. :D
    - følger dig på bloglovin nu :)

    Vh Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  52. Deltager :-)

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  53. Følger bloggen på bloglovin og ville tage min kæreste og hund med, med en masse gode sandwiches og snacks:)
    Sophieagger@gmail.com

    SvarSlet
  54. Den skal da med på "drageflyvningstur" på Rømø, sammen med ungerne.
    Følger på facebook.
    gbrink@hotmail.dk

    SvarSlet
  55. Jeg vil naturligvis dele picnickurven med min trofaste og hårdtarbejdende mand, som iøvrigt er meget glad for kage.
    Til picnicturen vil jeg bl.a. bage de lækre gulerodsboller med kerner, og hvis de smager godt med jordbærmarmeladen med lakrids, som jeg allerede har lavet, kommer der lige et glas af det i kurven.

    Jeg følger dig med stor interesse på facebook.

    Vh. Kirsten W.

    SvarSlet
  56. Tillykke med din 1 år`s blog fødselsdag :-)
    En skøn picnickurv ville jeg klart dele med min mand, vores børn og de nærmeste venner :-)
    Jeg følger dig på Bloglovin

    SvarSlet
  57. Sikke en dejlig giwe away og jeg ville helt sikkert tage min mad og to unger med på en sensommer skovtur i skoven, så hyggeligt.... krydser for at heldet går min vej.
    Tillykke med bloggens fødselsdag!!!

    VH Louise
    http://kaerholmkrea.blogspot.dk/

    SvarSlet
  58. Jeg vil tage min søde kæreste med på picnic. Kurven vil være fyldt med frugt- og grøntsagsstykker, bønnesalat, sandwich med laks, pesto, soltørrede tomater og salat. Og sidst, men ikke mindst, små kager.
    Følger bloggen via Bloglovin.

    SvarSlet
  59. Vinderen er fundet: Se hvem det blev her http://www.mitlivskogebog.com/2013/09/vinder-af-pagen-giveaway.html

    1000 tak til alle der har deltaget og for de mange skønne forslag til den perfekte picnic.. har nydt at læse dem hver og én. Husk at holde øje med siden løbende :)

    SvarSlet