søndag

VINDER AF PÅGEN GIVEAWAY

Pågenbrød - picnic - giveaway - Mit livs kogebog


Sikke en masse skønne picnics der kunne holdes rundt om med alle de dejlige forslag, I er kommet med til den perfekte picnic. Og sikke en masse rørende historier i blandt også... Ville inderligt ønske jeg kunne sende en picnictaske med lutter gode sager til hver og én af jer der har deltaget. Desværre har jeg kun en taske, jeg kan dele ud af og det ville være helt umuligt for mig, at vælge hvem af jer der skulle have den skønne taske fra Pågen, hvis jeg skulle vælge ud fra, hvem I ville tage med, hvorfor og hvad I ville tage med. Så jeg har overladt det til lykkens gudinde (aka random.org ;) ) at finde vinderen og den heldige er
Christina, som er nr. 6 der har efterladt en kommentar. Stort tillykke til dig! Jeg kontakter dig pr. mail og Pågen sender den lækre goodiebag direkte til dig, når jeg har modtaget din adresse :)

Tak for interessen til alle jer der har deltaget... og husk at holde løbende øje med siden. Lur mig om ikke der sniger sig en ny lækker giveaway ind inden alt for længe.

Læs de mange skønne svar her :)


Ses vi på FacebookBloglovinInstagram eller Pinterest? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar