tirsdag

BLÅBÆRSLUSH MED ET STREJF AF VANILJE

BLÅBÆRSLUSH / BLUEBERRYCRUSH - MIT LIVS KOGEBOG

Så er den fundet... den ultimative tørstslukker til den dejlige sommervarme... og så er den faktisk ganske sund ;) Endnu en gang har blenderen været flittig i brug og forsynet os med lækre kolde drikke. I dag blev det til denne forfriskende gang sommer-i-glas aka blåbærslush med et lille strejf vanilje... yummyyyy... Helt sikkert en af mine nye bedste sommervenner, når nu koffeinen og iskaffen skal have en lille pause indimellem :)

BLÅBÆRSLUSH

1 pose frosne blåbær (400 gr.)
1 pose isterninger
2-3 dl. koldt vand
2-3 spsk vaniljesirup

Det hele blendes, hældes på glas og serveres iskolde :)


Ses vi på FacebookBloglovinInstagram eller Pinterest? :)

7 kommentarer:

  1. BLÅBÆRSLUSH MED ET STREJF AF VANILJE

    SvarSlet
  2. uhm den lyder lækker og forfriskende - og man kunne vel godt snige lidt alkohol i den for en weekend voksen udgave :-)

    kh Maria

    SvarSlet
  3. Ja du kan tro den er frisk... og en lille squeeze mild rom eller vodka vil bestemt ikke skade ;)

    Kh Linda

    SvarSlet
  4. hold da op det ser lækkert ud :D

    SvarSlet
  5. Tak Cathrine... det er også et sikkert sommerhit :)

    SvarSlet
  6. Hej. Jeg tror du skal chekke de kommentarer, som bliver skrevet dine indlæg. Når man er på madblogs.dk, bliver de til nye indlæg, hvilket virker mystisk. Prøv aelv at chekker derinde.
    Mvh Niels

    SvarSlet
  7. Hej Niels

    Tak for tippet... jeg har haft fat i madblogs.dk et par gange, da jeg er klar over der må være en fejl i RSS-feedet, men har desværre ikke hørt fra dem og kan ikke selv helt gennemskue, hvad det skyldes eller hvad jeg kan/skal gøre for at rette det...

    Mange hilsner
    Linda

    SvarSlet